ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

OTKRIVAMO: Ilma Karahmet - mason????

Pažljivo analizirajući Ilmine nastupe, kao i fotografije došli smo do šokantnih otkrića. Ilmini nastupi prepuni su masonske simbolike. Također, ne samo ni nastupi, Ilma ponosno ističe masonske simbole i na svome tijelu. Iako joj je samo 13 godina, Ilma je već mason 33. stepena i upletena je u sve masonske igre globalne razine. 


Pogledajte dokaze:


1.

Ilma oko vrata nosi masonski ključ!



2.

Pozicija tijela, odjeća, piramide iznad glave.. slučajnost?? Nikada. Sve je to planirano!



3.

Prošla je sve rituale i na svom licu utisnula simbol ''slobodnih zidara'' tj. šestar i uglomjer!


4. 

Ilma pjevala 2012. godine američkim marincima u Afganistanu?!


5. 

Izvedba, ali ustvari ritual, u kojem Ilma oponaša šejtana, njenog gospodara!!!



Piše: Sikter


Broj komentara: 109 :

  1. Odgovori
    1. I ja glasam za tu "nalizu",Ilmaa predobar glas
      Danke

      Izbriši
    2. A sta s onim da zene ne mogu biti masoni?

      Izbriši
    3. slucajnosti se podudarile, ne vjerujem da ima veze sa masonima, a sto se tice zena u masoneriji, postoje loze u kojima ima zena...proguglajte da ne pisem detalje

      Izbriši
  2. Ko bi rekao za nju, nikad se ne bih nadao da je mason! Ne mogu da vjerujem kako sam bio slijep kod očiju dok nisam pogledao ove dokaze. Sad mi je drago što je ispala i što će goriti u paklu, ILMA YOU'RE GONNA BURN IN HELL!!! Najgore što mnogi neće da vide ove očigledne dokaze, nego će kazati da je to samo šuplja, ljudi su glupi. Navesti će neke mizerne razloge da Ilma nije mason, a svi vidimo da jeste, ovo su neoborivi dokazi! Ilma je mason 100% !!! Zenica te mrzi Ilma, fuj fuj...
    P.S. Zeno trebamo u motke ici sutra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. druze,ubij se dok ti nije kasno

      Hahah svakakvih budala

      Izbriši
    2. Vidiš da su i tebe zaslijepili, šta treba da Ilma prizna da je mason pa da tek onda povjeruješ??? Prijatelju nemoj biti glup, ljudi su analizu vršili, imaj malo poštovanja prema njihovom radu!!! Sutra svi u 12h ispred Općine Zenica tražiti od Huse da se stane već jednom u kraj ovim masonima!!!

      Izbriši
    3. Upravu si prijatelju. Ljudi su slijepi. Ni ja ne mogu da vjerujem da su ih zaslijepili. AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA... Daj i meni toga da se roknem
      Kako da Vam ja postavim jednu sliku da vidite moju analizu???

      Izbriši
    4. Ja mislim da se moraš obratiti administratoru ako želiš da ti objave tu sliku, odnosno analizu tvoju, jer oni moraju prvo utvrditi da nisi mason, valjda će ti krv uzeti pa izvršiti analizu da znaju, tek onda ako prođeš taj test oni će objaviti tvoju sliku, ili će odmah skontati preko IP adrese jesi li mason ili nisi, znam da je tako nesto u tom smislu. Nadam se da sam ti pomogao.

      Izbriši
    5. Koji si ti idot, analizirao sam iz tvoje glupog teksta i previse glupih rijeci. Zato s ponosom napisi sebi idiot na čelu i ponosno hodaj!

      Izbriši
    6. I tebe su zaslijepili pa ne vidiš ove neoborive dokaze!!!

      Izbriši
    7. Anonimni od 11:28 ako je sarkazam onda svaka cast. Ako si ozbiljan onda si ozbiljno bolestan ;)

      Izbriši
    8. Hhahahahahahahhahahahhahahaahahahhahahahahha Subhan'Allah...Ja u zivotu vecu budalu vidjela nisam...Haloooo anonimac...De bolan dodji sebi...Kakvi masoni i gluposti???U sta sve narod vjeruje covjece..Hhaahahhahahahahhahha

      Izbriši
  3. hahahahhah smijesni se, al fkt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahahahahah... koji ste vi majmuni i cime se zamarate jer nemate drugog posla...hahahahahahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Nije dzaba sponzor xfaktora coca cola cifut company

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima logike druže!!! Usput bih postavio pitanja ovim expertima što su vršili analizu da li sam ja mason ako pijem Sky Colu, jer svi znamo da je original kola masonski proizvod? Hvala...

      Izbriši
    2. Druze vjerujem da nisi mason ako pijes proizvode koji se prave u BiH vjerujem da sam pomogao.

      Izbriši
    3. Prijatelju, samo možemo garantovati za ove sokove - http://www.bonysokovi.ba/index.html

      Što se tiče Sky Cole, još uvijek nema zvanične potvrde od Prosvjetitelja da li je dozvoljeno piti tu kolu. Tako da, do daljnjeg, trebali bi se kloniti konzumiranja pića tog proizvođača. Za sada, znači, samo Bony sokovi imaju Kemal certifikat!

      Izbriši
    4. pa sam proizvod koji se plasira na trziste SARAJEVSKI ŠEMSEJŠN je dio kiseljak group koji proizvodi i sky colu te mislim da nema dvoumljenja

      Izbriši
    5. Hvala Vam ljudi, sad znam šta treba da pijem a šta ne!!! Bitno je da nisam mason kao Ilma.

      Izbriši
  6. serifov poklonik zato nije znala nista od Kemala. SOTONA TE VODI DJEVOJCICE.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaahahahajahahahjahah joj debilaaa,vaka svaka cast, fino ste me nasmijali haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. La havle vela kuvete ila bila hil alijil Azim Amin.Ooooo nevjernici,o sluge šejtana,ko vam daje za pravo da sudite o onom što pojma nemate,samo Allah dragi dželešanuhu zna istinu pravu,samo stvoritelj naš ima pravo da sudi,on sve zna,šta je bilo,šta se dešava i šta će se desiti,onaj ko umjest njega pravo sebi daje da sudi drugima,taj je rob u velikoj zabludi,njega čeka sramota i patnja velika,oooo pokajte se dok vam nije kasno,da je i tako kako vi sanjari tvrdite,a neznate Allah sve vidi i sve zna,on da hoće da kazni grješnika dovoljno je da kaže budi i ono biva oooo pokajte se grješne duše,onaj koji blati jednog Allahovog roba,grijeh mu se upisuje da je blatio cijeli dunjajluk,pokajte se griješne duše,šta god loše činili vi drugima nezaboravite da je Allah dragi milostivi naš stvoritelj nam podario meleka koji je s ljeve strane i upisuje sve vaše grijehe oooo pokajte se,a sa desne strane biva drugi melek koji upisuje vaša dobra djela oooo pokajte se grijršne duše,mjesto filozofski knjiga i oni knjiga koje vam na onom svijetu neće pomoći,gdje je samo istina UČITE NAJLJEPŠU ISTINU ŠTO JE DRAGI ALLAH DŽELEŠANUHU SVIMA OSTAVIO DA SE UČI ČITA TO JE KU'RAN,pokajte se griješne duše vi neznate kad ćete na istinu.

      Izbriši
    2. Eto vidiš da je mason.

      Izbriši
    3. Eee slugo šejtanova,da si vjernik,da vjeruješ u Dragog milostivog Allaha dželešanuhu,da si vjernik musliman znao bi šta znači ova dova koju sam na BiH napisao:La havle vela kuvete ila bila hil alijil Azim Amin,ovo je dova protiv šejtana,ova dova kad se prouči šejtan pada u trans,bježi glavom bez obzira,a sluge šejtanove imaju jake bolove da im krv na nos procuri,da vjeruješ u Allaha našeg milostivog jednog jedinog ti bi KU'RAN dragi učio dobar musliman postao ,a ALLAH dragi dželešanuhu bi se pred melecima s tobom ponosio ,kao što se ponosi sa svim Muminkama i Muminima koji dobra djela čine i sljede ono što je Allah dragi milostivi po poslanicima svojim njima u objavu dao da prenesu u znanje svim Muminima i Muminkama i potomcima njihovim,u jednom ajetu se kaže :Govorio ti njima ili ne govorio,opominjo ili ne opominjo,oni i dalje neće vjerovati.kao što je rekao davno naš poslanik Isa alehiselam nikad podići kamen neće vjernik,kamen podiže nevjernik,vjernik koji vjeruje u Allaha milostivog kad vidi da je neko skrenuo sa pravog puta,vjernik moli Allaha milostivog da tog roba uputi na pravi put,da mu se smiluje,a naš stvoritelj je toliko milostiv ,dovoljno je da zamoliš našeg Allaha i Allah ti dragi se smiluje i želju ispuni,neka je slavljen i hvaljen Allah milostivi.Bismillahi rahmani rahim. Kulhu vallahu ehad Allahu samed lem jelid ve lem juled velem jekun lehu kufuven ehad. Bismilahi rahmani rahim Kul e'uzu bi rabbil felek Min šerri ma halek Ve min šerri gasikin iza vekab Ve min šerrin nefasati fil ukad Ve min šerri hasidin iza hased. U ime Allaha,Milostivog,Samilosnog ! Hvala Allahu, Gospodaru svjetova. ALLAHU EKBER!!!!

      Izbriši
  8. HAHAHAHAHHAHAHAHA,buuuuuu!!!
    jezivo,strasno,trnci me hvataju - samo su neke od rijeci koje niste mogli izmamiti,medjutim smijeh-hahah ee to vam je vec jako dobro poslo za rukom.ILMA STIPU LJUBOMORNE DUSE,MOGU I NE MORAJU DA TI MASONSKI PUUUUSE.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vi nise normalni ako se poverovali u ovo hahahaahhaha novinari kao i uvijek izmisljaju razloge kako bi privukli paznju :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. De procitaj malo o masonima pa ces skontati sta su izmisljotine a sta dokazi ovo definitivni nisu izmisljotine i nemoj se provaljivati

      Izbriši
    2. Ovaj lancic na prvoj slici moze kupii u svakoj prodavnici :D, zatim djevojcica nije nikako ni mogla znati da je iza njene glave trokut a ssto se suknje ice u x faktoru takmicari uopse nisu zaduzeni za njihovo oblacenje :P, na 3 slici devojcica se normalno smije :D a na 5 slici vecina pjevaca je jednu ruku podigla a drugu spustila,pogledaj video od ostalih takmicara :*

      Izbriši
    3. Ja bih razumio da ova ,,djevojcica'' slucajno potrefi jednu stvar od ove masonske simbolike, ali 5 stvari mi vise nije slucajnost, zar ne? Zasto ja ne nosim takav lancic? Zato jer znam da cu postati mason onda. A za taj trokut iza njene glave, mislim daj ne budimo smijesni, oni citav dan smisljaju koreografiju tako da je vrlo dobro uvjezbala gdje treba stati... Ostalo da ne objasnjavam jer je ocito sve, al eto hajd, uvijek se nadje neko ko tvrdi suprotno

      Izbriši
    4. Hahahahhaahaah hajmo svi u masone onda, hahhahaa, ako se tako lako postaje dio njihovog društva :D moj paša, moraš ti još da čitaš i rasteš da bi išta skontao o masonima!

      Izbriši
    5. Vidimo dobro ko ovdje brani masone a ko se bori protiv njih, zar ti nije cudno sto si na masoskoj strani, sto ih branis. Prijatelju polahko postajes dio njih

      Izbriši
    6. Ti si totalna budala ako si povjerovao/la da je Ilma jedna od njih. mrzite je i ljubomorni se na nju sto je ona muslimanka koja ima prelijep glas.Imae pozdrav bolesni umovi :*

      Izbriši
    7. I ja sam musliman pa nisam mason i ne nosim ja ključeve masonske oko vrata i ne pravim facu masonsku i ne oblačim se tako da izgledam kao ona piramida na dolaru! Vidi se da nije slučajnost i da je to namjera bila!

      Izbriši
  10. haha pa to nije nista slucajnost to je sotonski ritual ocigledno je da u svijetu sve vise ima masonski pratitelja to jest stovatelja sejtana odnosno dedzala s jednim okom i ovo ono fazoni ljudi sve je vise takvi cak i u BIH ahhahhah

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je prijatelju, drago mi je sto ima jos ljudi kao ti, da nisu zasljepljeni, da mogu razumno razmisljati a ne da ovi masoni upravljaju njihovim umom. Ilma je samo jedan od pratitelja dedzala, jos mnogo ih ima u BiH. Prijatelju svaka cast i cuvaj se masona

      Izbriši
  11. Ja se apsolutno slažem. Odavno sam posmatrao Ilmine nastupe i lako se može uočiti da je ona deo masonske lože. Štaviše, smatram da je ona zapravo žena - VAMPIRICA stara 800 godina, koja pije krv svakog trećeg pileta iz masonskog kokošinjca kako bi uvek izgledala mladoliko. Svako ko ima iole sluha lako može zaključiti da njen glas ne odgovara i njenim godinama, te da se zapravo radi o staroj mađiji iz antičkih vremena. Inače, ukoliko se malo bolje raspitate, svi koji su ikada čuli masonski glas ili videli masonsko lice moraju se lečiti, inače će verovati u njihove gnusne laži. Lek je jednostavan, svakog dana pojesti tri kilograma belog luka, jer je opšte poznato da beli luk čisti um i POVEĆAVA INTELIGENCIJU. Svako dobro i stanimo na kraj prokletim masonima!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično izvršena analiza!!! Samo bih još pitao koliko dana treba da jedam bijeli luk, mislim da mi je ostalo još za 3-4 dana, 5 max. Šta poslije toga, kad mi nestane, moram li i dalje jesti bijeli luk? Hvala

      Izbriši
    2. imat ces u sebi energiju koja zraci ali ce se i ona isprazniti onda si u direktnom polozaju da te masonerija privuce u svoje loze. Cuvaj se dobro

      Izbriši
    3. Hvala prijatelju, treba mi tih informacija da se mogu braniti od Sotone i masona. Znači samo bijeli luk i udri...

      Izbriši
  12. Pisete gluposti, vecinu slika ste photoshop-irali kako bi djevojcici obraz ukaljali! Vi ste oni koje pokrece negativitet i zli vladari, jer da niste ne bi radili ovo sto radite. Bas maloprije gledam originalnu Ilminu sliku i nema kljuca oko njegog vrata, zalosni ste...

    OdgovoriIzbriši
  13. Eh prosvjetli te sebe ... ccc nevjerujem kakvi ste vi ĐIBERI

    OdgovoriIzbriši
  14. Moramo spasiti tu djevojcicu i natjerati je sto prije da pjeva neku Keminu pjesmu!!

    OdgovoriIzbriši
  15. hahha i ja imam kljuc privjesak...da me hoce mason primit pod svoje hahahha ...ojj boze ja debiliteta od naroda, pa sta sve pisete...ccccc

    OdgovoriIzbriši
  16. Koja glupost, pa ona je dijete, ne mogu da vjerujem čime zamarate mozak..

    OdgovoriIzbriši
  17. Djevojčica ima takve crte lica i vama je to masonski znak? Užas, fuj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj da budete toliko sigurni, ispod tih ,,nevinih'' crta lica se krije mason, i to su ljudi dokazali, izvršili su analizu!!!

      Izbriši
  18. Onaj kljuc, mislim onakav imas da kupis na svakoj pijaci djindjuva. Kupio sam i ja jedan. Jesam li postao mason zbog toga? Osmijeh nema nista sa sestarom niti gestikulacija. Ostavite dijete na miru. Ako je muslimanka ne znaci da je sejtan njen gospodar i ako je bila obucena u militantne boje ne znaci da je americki spijun ili da je pjevala Amerima u A(f)vganistanu. Prosvetitelju, popij apaurin. Smiri zivce, obraza ti.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nisam vece gluposti vidio omg xD

    OdgovoriIzbriši
  20. HAAHHAHAHAHAHAHAHA kraljeva oplaka mkm

    OdgovoriIzbriši
  21. pozdravljam baku,didu,majku,tatu,rodjaka i rodice,tetku strinu tetka i amidju,najblizu fameliju i sve koji me poznaju...

    OdgovoriIzbriši
  22. HHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA ok, watafak?

    OdgovoriIzbriši
  23. Medju rajom kruze price da su Ilma i njena masonska organizacija imali svoje prste duboko u paljenju Predsjednistva BiH.Kako mi osoba tajnog identiteta javlja njena moc seze daleko do Krima gdje upravlja sa vojskom od 30 hiljada ljudi u neobiljezenim uniformama.Svijet misli da su Rusi,ali prava istina je da Rusija ne smije reci ko stoji iza svega.Roditelji su je zaceli jos davne 90' god,ali je majka nije smjela roditi u ratu.Kad je trebala roditi Ilma joj je kroz vaginu samo izbacila poruku tako da je rodjena puno poslije rata.Toliko o vasem andjelu,ne da mi se pisati sve ostalo sto znam u strahu od masona,pisem anonimno,ali strah me za porodicu jer mi mogu otkriti IP adresu,pa me tako pronaci.Zbogom Bosno,idem kod Aldina Siranovica u Austriju :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijatelju i mene je strah za svoj zivot i zivot mojih blizih, ali molim te kazi nam jos nesto o njoj da znamo, podjeli to sa nama jer moze nam pomoci u borbi protiv masona. Razumijem ja taj strah, opravdan je, masonu je to cas posla da nam otkrije IP adrese ali moramo se zrtvovati zarad covjecanstva i ovo malo dobrih ljudi i onih koje sotona nije zaslijepila. Preklinjem te da nam odas jos neku tajnu???!

      Izbriši
  24. pa ljudi sta vam je ovu stranici tj blog napravili su ljudi koje drze stranicu na fb Kemo-prosvjetljitelj uma. Sta vam je kakve nebuloze pisete ovo je sve zajebancija, Boze hahahhahahahahhaha

    OdgovoriIzbriši
  25. Mala je neodgojena i bezobrazna,,Ali posto je muslimanka pa je njeni turci dizu ilah alih alsh alaH fala imanetu kahva vam se ishula bahnalno,,,hahaha

    OdgovoriIzbriši
  26. Pu kakva je,,jadna joj nana i babo ko je napravih takhvu,,mozda je jasmihla zvabanic hahaha

    OdgovoriIzbriši
  27. Puno sam gledao na youtube-u o masonima, takođe sam i čitao mnogo knjiga. Kad vidjeh ove slike zaprepastih se, ne mogu da vjerujem da je tako mlada djevojčica mason. Mislim da je njena čitava loza, masonska loza. Svaka čast Emini Jahović koja je to otkrila i izbacila ovo čudo

    OdgovoriIzbriši
  28. Selam. Imam jedno šaljivo pitanje za vas: Ako je na fakultetu koristim šestar i uglomjer, da li to znači da sam ja mason?! Ili ovo što ste napisali: "Prošla je sve rituale i na svom licu utisnula simbol ''slobodnih zidara'' tj. šestar i uglomjer!" Pa stvaaarno ne mogu da vjerujem Takvo lice joj je Allah dao. Znam osobe koje imaju istu ili sličnu konstrukciju lica kao i ona, i životom tvrdim da nisu masoni. Ali, koga to vi "prosvjetljujete"? Da li znate kakav ste vi emanet stavili na svoja prsa ovim blogom. Zašto se ne pojavite u javnosti ako se ne stidite tako nazivati. Šta i da jest ona mason? Šta vas to briga! Allah ja dao svakom čovjeku slobodu izbora - da bira na koju stranu će da ide! Zapitajte se koju ste stranu vi izabrali. Prestanite se baviti tuđim životima, već svojim!

    OdgovoriIzbriši
  29. Kad ste toliko pametni sto ste svi anonimni. Sto ne upisete sboja glupa imena i ne stojite iza tog sto serete. Nemogu da vjerujem koliko je taj nad narod skrenuo sa puta. Svi vi sto to pisete imate ustvari posla sa sejtanom. Vi ste ludiiiiiiiiiiiiiiii

    OdgovoriIzbriši
  30. Izgleda da vas sviju babo nikad nije dobro po g'zovima izudarao do suza pa bi se vi bavili pametnim stvarima

    OdgovoriIzbriši
  31. Ja stvarno ne znam je li ovo postavljeno iz zajebancije ili čega već?! Ali od Ilme Karahmet sam komšinica,i to dijete po meni nije normalno.Ima lice anđela,a srce đavola.Dobro,možda će netko misliti da samo glumim pametnicu,ali to dijete ima velike probleme.Glupa je.Raspravlja se sa pjevačicom EMINOM JAHOVIĆ za koju bih i život dala.Šta joj ona ima te neke 'klevete' govoriti? Koji joj je kurac?I po x-factoru glumi neku DIVU.U školi je prije stalno sjedila sama po klupama,jedino je u 6 razredu razrednica stavila da sjedi i to sa rođakom.Okej to je prošlost.Po Džamijama,našim predivnim objektima glumi barabu.Kada su bile teravije,vidjelo je pola ljudi kako puši cigare.Onaj lančić joj je darovao jedan čovjek ne znam baš kako se zove.Pričala mi je samo kako je taj čovjek rekao da će uvijek biti posebna kada ga bude nosila.Za onu haljinu,u paintu je nacrtala haljinu kakvu želi,i predala je roditeljima,a zatim su joj sakrojili to.I stvarno,to dijete ima posla s ŠEJTANIMA :D MOGU RUKU NA KUR'A STAVITI I REČI DA TO DIJETE NIJE NORMALNO.Jednoj curi,znam je ono preko fejsa je napisala : LJUBI ME U GUZICU zbog jednog momka koji joj se 'svidja'. ONA JE SLAVNA,ONA GLUMI PJEVAČA,ONA JE 8 RAZRED I DRUGO JEBENO POLUGODIŠTE.SRAMOTA JE I ŽAO MI JE KADA VIDIM KAKO IMA DOBRE MASKE :( TUGA,TO DIJETE TREBA DA SE LIJEČI

    OdgovoriIzbriši
  32. mislim da je ovo sve savršena istina :D
    dijete sa svojih jebenih 13 godina ne moze da pjeva tako.tek bi joj se sad glas trebao formirati,a izgleda po njoj da joj se glas formirao dok je izlazila iz pičke :D

    OdgovoriIzbriši
  33. Vecu glupost u zivotu nisam procitala!
    Sram vas bilo sta pisete za devojcicu idioti jedni!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. Mnogima nepoznata cinjenica jeste da su Ilmini brcici ustvari ostaci njenih brkova iz proslog zivota u kojem je bila Adolf Hitler,takodjer,ne znate da je jos u onoj drzavi izvrsila atentat na Dzemala Bijedica.Kad bi vam tek ispricao ko je i sta je Maid Hecimovic,ali to stvarno ne smijem ni spomenuti jer on vlada internetom.Roditelji mi kazu da su ga gledali u vise emisija na Discoveriy ID-u gdje u svakoj emisiji pogine,a uvijek se vratio kao ziv.Procijenite sami,a ja ne znam kako sam sebi pomoci da me ne otkriju :/

    OdgovoriIzbriši
  35. Kako stvari postaju sve jasnije i jasnije, prvo ti Ilmini brcici, pa Maid Hecimovic, pa Discovery... Ja sam dosao do jos jednog zanimljivog otkirca, naime otisao sam u gradsku biblioteku i uzeo sve knjige o masonima sto su imali i vjerujte mi da na svakoj od tih knjiga na 666 stranici pise da se oni ustvari hrane raznim fetusima. Eto vam vasi masoni jebali vas oni, i dalje ih branite!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. za dobrim konjem prasina se dize

    OdgovoriIzbriši
  37. Smijeh do suza :'D ali pogotovo su me nasmijali ovi idioti koji vjeruju da je ona mason hahaha pa majmuncine jedne mainstreamske koje vjerujete u sve naslijepo ovo je zezancija da bi bio mason moras imat 18 ili negdje cak i 21 godinu i ne ne zelis biti mason vec se okreni kao nas Kemica kibletu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja ne verujem u ovo, naravno, ali nije tacno da moraju biti stariji od 18 ili 21 godinu. Neki se radjaju kao masoni, u masonskim porodicama i vec kao deca su prikljuceni krvavim ritualima. Sto naravno nije slucaj sa Ilmam, samo kazem..

      Izbriši
  38. Nemoj da si smijesan! Procitaj malo prethodne komentare, Ilma ima mnogo vise od 18 godina. Covjek je izvrsio analizu i dokazao da Ilma ima najmanje 800 godina, procitaj tu analizu nekoliko komentara iznad. Molio bih te da ne lupas gluposti, i ti si zaslijepljen.

    OdgovoriIzbriši
  39. Dobra vam ta trava....promjenite dobavljaca....SRASNO

    OdgovoriIzbriši
  40. Bogovi humora, ubiste me plačem od trolovanja :D

    OdgovoriIzbriši
  41. "Priroda nam je dala po dva oka i po dva uha a samo jedan jezik, da bismo mogli više gledati i slušati a manje govoriti, jer se nikad ne može reći toliko mudrosti koliko se može prešutjeti gluposti."

    OdgovoriIzbriši
  42. Pobogu ljudi, jeste li vi normalni? Ja znam da postoje masoni, ali ovo je previse. Toliko ste se zabludeli tim teorijama zavere da sad i po jednom obicnom osmehu mozete zakljuciti da je neko mason..pravite budalu od sebe bre. Kljuc uopste ne izgleda kao masonski kljuc, ako bolje pogledate, a sad se uveliko nose ti kljucevi, satovi, sove(sova i jeste masonski znak al ako neko ne zna to, ne mora da znaci da je mason cim ga nosi). O osmehu necu ni da komentarisem...presmesno. Haljinica - trougao iznad glave? Kazete uvezbana koreografija? Pa ljudi ovo je bila audicija, prvi put se pojavljuje pred zirijem, vidite i sami da je pocrvenela od treme, ne zna sta da radi a kamo li gde da stane. Polozaj ruku - pa to svi rade dok pevaju bre, ljudi! Stvarno citam i ne verujem kako se brukate! Tesko vas je sad ubediti jer mislite da ste u pravu.. ali eto. Boze dragi niste normalni. Pevala americkim marincima? Imate li video dokaz? Dajte molim vas pa mogu i ja vase slike da prolistam i odmah da vam nadjem neke apsurdne "simbole".

    OdgovoriIzbriši
  43. koji ste vi kraljevi ahhahahahahhaha

    OdgovoriIzbriši
  44. ahahahhahaha a posebno ovaj sto vas pali ko mlade majmune da je povjerovao u tu pricu ahhahahahah kapa dole ahahahhahahah

    OdgovoriIzbriši
  45. KOJI STE VI DEBILI BOŽE DRAGI.

    OdgovoriIzbriši
  46. Anonimni od: 18. ožujka 2014. u 09:44 moram da ti kazem nesto:
    Ljudi su vrsili analizu danima i danima i ti si dosao tek tako da kazes da je ovo laz i popisas se na sav njihov rad.STRASNO! Ne radi se ovdje o jednom dokazu, nego o 5 vrlo cvrstih i neoborivih dokaza koji su experti iznijeli s ciljem da nam otvore oci. Ustvari znas li ti uopce sta znaci vrsenje analize??? Ovaj kljuc, onda onaj sotonski osmijeh koji sve govori, pa haljina i trokut iznad glave, polozaj tijela, marinci, sta ti jos covjece treba, sta... Zaslijepljen si prijatelju dok branis masone!!!

    OdgovoriIzbriši
  47. hahahahhaha aj nemoj vise molim te ahhahahaahhahaha odvezace mi se pupak od smijeha hhahahhahahahah

    OdgovoriIzbriši
  48. Naucno je dokazano da se masoni navecer pretvaraju u stvorenje ,,pola kokos-pola vjeverica'', to sam procitao u knjigama koje govore o masonima. Prednji dio im je kokos a zadnji vjeverica i probava im se odvija u kontra smijeru, valjda sto su i sami oni nakaradni. Zelim da kazem da oni hranu uzimaju na anus a veliku nuzdu vrse na usta. Naucnici jos uvijek nisu otkrili kako vrse malu nuzdu. Ova transformacija jos nije otkrivena kod Ilme. Zato ako vidite ovakvo stvorenje znajte da je mason. Jos bih zamolio ove experte sto su vrsili analizu da vide da li i Ilma ima ovakvih simptoma?

    OdgovoriIzbriši
  49. aferim
    nisam siguran ko je ludji
    besposlicar koji je napisao clanak
    ili ja koji sam ga poceo citati

    OdgovoriIzbriši
  50. Koje gluposti !! Ove fotke su "kao" dokaz !? Ja vam mogu naći hiljadu fotki na kojima možete naći sličnosti.Čak i na vašim ! Pranje mozga ! Neka,svako kome uspeju da operu mozak - imaće čist !!

    OdgovoriIzbriši
  51. ŠM ti ovo smatraš glopostima??? Kako si samo naivan, pa pred očima su ti ljudi izvršili analizu i ti na sve to kažeš da su gluposti, ne mogu da vjerujem!!? Vidi se dobro kome su mozak oprali, branisš masone, zaslijepljen si prijatelju, pročitaj malo analizu što su uradili experti!!!

    OdgovoriIzbriši
  52. Bilo bi lijepo da pročitaš, ako već nisi, bilo koju knjigu koja analizira i otkriva Slobodno zidarstvo, jer ovo što si ti ponudio nema aposlutno nikakve veze sa ovim privatnim društvom. 'Prosvijetli' se ako već imaš namjeru kritikovati.

    OdgovoriIzbriši
  53. Prijatelju pročitao sam ja mnogo tih knjiga, npr: "Richardson's monitor of freemasonry" u kojoj govore da masoni jedu fetuse, da se navečer pretvaraju u stvorenja pola kokoš-pola vjeverica, onda znakovi da je neko mason a upravo ima i ovih 5 znakova koji su experti nakon izvršene analize postavili vezano za ovaj članak. Zato nemoj se provaljivati, zaslijepljen si prijatelju!!!

    OdgovoriIzbriši
  54. njima je posao da uspeju u zivotu da budu poznati a vama posao da istrazujete gluposti i smisljate razne gluposti kukate sto je ispala PA GDE JE CITAVA BOSNA STO NISTE KOJI K*** GLASALI ZA NJU DA NE ISPADNE STA SAD STVARATE KONFLIKTE I BESNE GLUPOSTI. .. debilizam

    OdgovoriIzbriši
  55. Hahahahahaha , koji ste vi kreteni ;D Ilma nije mason !! Hahahahhahaha

    OdgovoriIzbriši
  56. NOVI DOKAZ !!!!.
    Iz pouzdanih izvora se saznaje da je Ilma Karahmet favorit za osvajanje prestižnog školskog takmičenja iz matematike. Zapitajmo se kako će pored svih obaveza oko mnogobrojnih nastupa imati i vremena da vježba matematiku. ISTINA JE SVUDA OKO NAS.......

    OdgovoriIzbriši
  57. Ne može Mason biti dijete, urazumi se. Ona može biti na dobrome putu da eventualno postane lutka i produžena ruka Masona i/ili Illuminata, što je na današnjem vremenu postala svakodnevnica.

    Drugo, Masoneriji se jedan ne može priključiti ako nije enormno bogat, te ako nije relativno utjecajna osoba u svijetu ekonomije i politike. Potrebne su godine i godine, čak i decenije da jedan koji bude i primljen u ložu, dostigne 33 stepen.

    Treće. Masoni, preciznije Illuminati su osobe koje nećeš vidjeti u javnom životu, jer oni djeluju iz sjene. To su u 99% slučajeva ljudi koji su bankari, koji kontrolišu balans novca, a samim tim i tok globalne

    Četvrto. Komparacija koju si uočio na fotografijama je i više nego smiješn, preciznije, ne pokazuje ništa više nego "trenutak uhvaćen u momentu".

    OdgovoriIzbriši
  58. Bravo za ,,Anonimno19. ožujka 2014. u 15:34'' !!!
    Znači nemoguće je da pored svega toga još vježba i matematiku, nema logike. Krenimo od sebe, ko bi još pored takvog gustog rasporeda gostovanja na raznim nastupima vježbao matematiku, budimo realni... Mason k'o kuća, 100% !!!

    OdgovoriIzbriši
  59. Vi ljudi ste teski retardi. Masonerija je bratstvo, ne religiska organizacija. Kad udjem u lozu, svi se dobro zezamo. Niko nikad ne pominje politiku nit religiju. Ovo je teska glupost. Da nije mozda kreator ovog posta navaren pa pise ovakve postove?

    OdgovoriIzbriši
  60. Ima ovdje istine u ovim dokazima pricajte vi sta hocete

    OdgovoriIzbriši
  61. Tubejarabi danas nesmijes ni bit poznat odmah si mason ... Daj ba ostavi te se vi ilme ima mnogo pametniji stvari cime bi se mogli zanimat.

    OdgovoriIzbriši
  62. zabavno je trolati, ali ste zaboravili da je objekt vaše zajebancije jedno dijete. ako njezini roditelji nisu bili dovoljno odgovorni pustivši je da se zanese željom za slavom, budite vi, pa je ne kinjite nepotrebno.

    OdgovoriIzbriši
  63. Vi apsolutno niste normalni.Ne glupirajte se,pustite ovo divno dijete da živi i bude uspješna.Sve najbolje joj želim.

    OdgovoriIzbriši
  64. Ovo me nasmijalo do suza a najbolje da je utisnula šestar na svom licu i da je sa 13 godina mason 33 stupnja. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 vrhunska parodija

    OdgovoriIzbriši