utorak, 18. ožujka 2014.

Masonsko rukovanje halida bešlića i šabana šaulića?


Nakon što sam vidio ovu fotografiju, ostao sam zatečen. Nisam mogao da vjerujem šta vidim. Ali, odmah sam prepoznao masonsko rukovanje. U meni se pokrenula lavina emocija, bio sam jako razočaran činjenicom da je jedan od mojih omiljenih pjevača, halid bešlić, ustvari mason! Svi smo odrasli uz njegove pjesme i ovo je veliki udarac u mom životu. Nakon uzimanja antidepresiva u vidu Keminih pjesama, smirio sam se i pripremo naredne fotografije za ovaj članak.


Naravno, halid bešlić je odmah uvršten na našu CRNU LISTU !!!

Pa pogledajmo naredne dokaze i prosudite sami:




Ovdje sam označio na šta sam tačno mislio, za one
Kemine sljedbenike koji se tek upoznaju 
sa masonstvom i šejtanlukom.



Ovdje su prikazane 3 vrste masonskog rukovanja.
Sličnost je odmah uočljiva!

Kao naredne dokaze, pogledajmo fotografije i rukovanje poznatih svjetskih lidera, davno otkrivenih masona:


Barack Obama i Gaddafi - rukovanje se odmah prepoznaje!


Kraljica Elizabeta, smatra se za jednu od vodećih masona u svijetu!


Papa Benedict, pa čak i mala djeca znaju da je on mason. 
Čak mu se vidi i na faci. Uočljivo je na prvu masonsko rukovanje.
________________________________________________________


Ovdje sam za početak samo predstavio ovo rukovanje, ali, opširnijim razotkrivanjem masonstva halida bešlića kao i masonskom simbolikom u njegovim spotovima, bavit ću se u narednom članku. (Članak možete pročitati OVDJE)

Piše: Sikter

Broj komentara: 10 :

  1. Sramota halidaga,ziva sramota,onoliko ispijenog alkohola uz tvoje pjesme,3 jetre su otisle,kad me je car okovo,mislio sam to je to,a ti tako halidaga mason,nije tebe dzaba ranila jedna zena,znala je ona da u tebi postoji nesto,a to je na kraju izaslo na vidjelo,ziva sramota halidaga

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledajući ovu sliku prošla me je jeza. Tek sad kontam neke njegove pjesme, koje u sebi sadrže subliminalne poruke pozivajući na nemoral. Kaže: "Evo Snježo opet snjegova", a u suštini misli na veliku količinu ejakulata koju bi istresao na istu! A i Šabanova ćela je nastala usred rituala nosanja vruće tevsije na glavi koja potiče iz drevnog Egipta kao žrtvovanje samog sebe! I onda pitate se zašto ova dva pjevača? Baš zato što je jedan ćelav, a drugi bez oka, što označava jing-jang i ravnotežu u kosmosu i među ljudima. Užas! Masoni zalaze u sve sfere života i pustaju korjene koje se razgranava brzinom svjetlost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boze sacuvaj pa Sabanu je otpala kosa, a Halid je izgubio oko. Lupate gluposti

      Izbriši
  3. Da imate imalo pojma o masonima znali bi da masoni NE MOGU biti žene.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zar i ti kralju Halide, jedino nam Kemo ostaje kao utjeha, kao vodič kroz ova teška vremena, Kemo nikad nas nemoj napustiti, nikad nam nemoj okrenuti leđa, nikad nemoj preći na tamnu šejtansku stranu!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne mogu da vjerujem!!! Prvo Ilma, pa sad i Halid, pa dokle više. Do samo prije tri dana sam bio sretan, a sad otkad su se masoni razotrili pomoću experata koji su vršili analizu moj život postaje agonija. Upravo mi sad neke stvari postaju jasnije, Halid je namjerno izazvao nesreću da bi izgubio jedno oko, a jedini razlog je bio taj da ustvari ima jedno oko kao dedžal, a svi mi znamo ko je on. Fuj masonu jedan pederski, našao si ih izbijati ovdje, izbijaj ih negdje drugo!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nije istina... naravno da i zene mogu biti masoni... cist primer za to je Madona...

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko sam ja skontao Halid je muskarac, prosvijetlite me ako je drugacije?! Kakve zene spominjete, ne kontam, nema logike???

    OdgovoriIzbriši
  8. imal ko varenke za prodat kupila bi jasmina kantarrevic al jeptino budimo ljudi :D

    OdgovoriIzbriši